Gambar Terbaru Radhi OAG Selepas Pemulihan Dadah

Selamat kembali Radhi OAG!

Setelah 5 bulan menjalani pemulihan dadah di PENGASIH, kini Radhi OAG tampil lebih kemas dan positif. Radhi akan kembali membuat persembahan bersama kumpulan barunya, Outlet yang juga terdiri dari rakan-rakannya di PENGASIH.

Radhi juga telah berhenti merokok sejak 3 minggu lalu dan mendapat idea hasilkan lagu bertajuk "Aku Perokok Bodoh" .

Lagu kedua yang dihasilkan adalah lagu Tears Spark Street yang mengisahkan tentang dunia luarnya dalam penagihan.

"Ini merupakan persembahan saya yang pertama sejak menjalani pemulihan di sini. Saya akan membawakan konsep berlainan dengan mengubah rentak lagu dan cara nyanyian.

"Saya akan menyanyikan lagu lama daripada kumpulan OAG dan lagu baru yang dicipta di sini dua minggu lalu," katanya dalam satu sidang media di Rumah Pengasih, di sini, Rabu.

"Selepas ini saya akan menyanyikan lagu bermesej positif dan saya berharap peminat dan keluarga dapat memberikan sokongan terhadap kami," ujarnya.

sumber : mStar Online


______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments