Gambit Samakan Blogger Dengan Anjing Kerana Isu Video Prema Yin?

gambit anjing

Bermula dengan tweet di atas yang boleh dibaca di Twitter Gambit Saifullah, nampaknya Gambit seolah-olah melancarkan perang dengan blogger-blogger yang tidak menyokong hasil kerjanya di dalam video Prema Yin. Selaku blog pertama yang menceritakan perihal video ini, Abang Nara tak kisah pun kalau Gambit nak nyatakan pendapatnya secara matang. Tapi nampaknya Gambit semakin mengganas dengan tweet terbarunya malam semalam.

gambit anjing

Tidak diketahui siapakah yang digelar anjing oleh Gambit. Kemungkinan besar ianya ditujukan kepada blogger-blogger yang menghentam dirinya. Abang Nara tak tau nak cakap apa sebab sebagai seorang selebriti (walaupun tak femes sangat), Gambit sepatutnya sedar impak tweet sebegini kepada kerjayanya. Tak sangka ada artis Malaysia yang nampak macho tapi sanggup tweet menyamakan manusia dengan anjing.
gambit anjing

Hati ini memang terbakar membaca tweet-tweet daripada Gambit tetapi menurut pengalaman Abang Nara, orang sebegini kalau ditegur memang dia akan buat tak tahu sebab self confidencenya terlalu tinggi. Abang Nara kagum dengan Gambit kerana percaya dan berpegang teguh kepada pendapatnya sendiri.

Kepada manager Gambit, mungkin anda boleh memberi tunjuk ajar kepadanya untuk cara menggunakan Twitter dengan lebih berhemah.

sumber:beautifulnara

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments