KL Gangster Cipta Sejarah, Kutip RM1.5 Juta Hari Pertama Tayangan

kutipan filem KL Gangster

Memang gangster sungguh kutipan filem KL Gangster ini. Memecahkan rekod yang dipegang oleh filem Kongsi apabila jumlah kutipan kasar tiket hari pertamanya ialah sebanyak RM1.5 juta. Memang ganas sungguh. Mampukah filem KL Gangster mencipta rekod dengan mencapai kutipan keramat RM10 juta?

Mengikut catatan rasmi Finas, filem Ngangkung kini berada di tempat pertama kutipan filem tertinggi dengan RM8.18 juta. Secara logiknya jika filem KL Gangster mampu mengutip RM1 juta setiap hari untuk tayangan selama 2 minggu wajib tayang, kemungkinan besar kutipan filem KL Gangster akan melebihi RM10 juta. Mampukah filem arahan Syamsul Yusof ini mencipta sejarahnya tersendiri?

kutipan filem KL Gangster

Mampu atau tidak, berjaya atau gagal, semuanya terpulang di tangan anda. Sokonglah industri filem tempatan lagi-lagi filem KL Gangster yang sememangnya deserve sokongan anda. Abang Nara tak dibayar oleh Skop Production untuk mempromote filem ini cuma tak mahu anda ketinggalan menyaksikan sebuah filem Malaysia yang lain daripada yang lain.

sumber:beautifulnara

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments