Mama Tak Restu Hubungan Dengan Jejai – Fasha Sandha

fasha dan jejai

Akhirnya setelah berkali-kali dikatakan menjalinkan kembali hubungan cinta dengan Jejai, hari ini Fasha di dalam Harian Metro mengakui yang dia dan Jejai hanya sekadar kawan. Kata Fasha, ibunya tidak mahu dia berhubung lagi dengan Jejai. Memang sesuai sungguh kata-kata “cinta terhalang oleh orang tua” untuk Fasha dan Jejai.

Namun begitu Fasha mengakui yang dia menerima barangan mewah dan 28 jambangan bunga daripada Jejai. Mungkin ini teknik Jejai untuk mengorat kembali Fasha. Berikut ialah kata-kata Fasha tentang larangan daripada ibunya:-

Saya memahami perasaan mama dan sebagai ibu, dia ada gerak hati mengenai anaknya. Mama tidak mahu saya berhubung lagi dengan Jejai kerana gusar kemelut cinta dan segala macam kontroversi seperti sebelum ini berlaku lagi sehingga mengeruhkan keadaan serta menganggu kerjaya saya.

Tahniah kepada Fasha kerana menuruti kata ibunya. Kepada Jejai, apa kata cuba hantar jambangan bunga kepada mak Fasha Sandha pulak. Orang kata kalau nak mengorat anak kena mengorat ibunya dulu. Nak seribu daya taknak seribu dalih. Kalau betul-betul cintakan Fasha, lautan api pun pasti boleh direnangi. Setakat ibu Fasha mesti senang nak kawtim punya kan?


sumber:beautifulnara
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments