3D Sex Hangat Di Singapura!


Pengedar filem "Seks And Zen: Extreme Ecstasy" di Singapura iaitu Golden Village (GV) telah mengesahkan hampir semua tayangan filem tersebut habis dijual sejak ditayangkan pada Khamis lepas. Filem erotik "Seks And Zen: Extreme Ecstasy" juga telah mengaut keuntungan sebanyak SG $222,000 dalam carta "box office" minggu lepas.

Menurut jurucakap GV, "Semua tiket untuk tayangan filem tersebut telah habis dijual sejak hari Khamis lagi". Tambahnya lagi, "separuh dari penonton adalah dari golongan lelaki yang hadir untuk menonton filem terbitan Hong kong ini".


Jualan tiket yang memberangsangkan dan kehadiran penonton yang mempunyai perasaan ingin tahu terhadap filem ini merupakan faktor kejayaan filem "Sex And Zen: Extreme Ecstasy".


Memandangakan jualan tiket pada hari pembukaan telah berjaya mengutip SG $ 222.000. Angka ini dilaporkan sangat besar berbanding dengan filem erotik 3D pertama yang ditayangkan di Singapura iaitu "Natali". Filem terbitan Korea, "Natali" berjaya mengutip sebanyak SG $47,000 semasa hari pembukaan tayangan pada bulan April lalu.


Filem erotik "Sex And Zen: Extreme Ecstasy" kini ditayangkan di Singapura dalam versi 2D dan 3D.




sumber:tupai.com.my
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments