Hidden Lakonan Erra Fazira Mula Tayangan Khamis Lepas

Filem Hidden, yang menjalani penggambaran di Malaysia pada tahun 2007, hanya menjalani tayangan di sini Khamis lalu, dan menurut khabarnya Erra Fazira sendiri tidak mengetahui filem itu sedang ditayangkan. Filem itu yang turut dibintangi oleh Christopher Atkins, hero yang muncul bersama Brooke Shields dalam filem The Blue Lagoon (1984).

Menurut MSN Malaysia, filem ini dalam bahasa Malaysia dan Inggeris -’Hidden’ (‘Sorok’) turut dibintangi oleh Elaine Daly bersama Shawar Ali, Karlos, Shazad dan Shona. Ia dikategorikan sebagai filem seram dan diarahkan oleh seorang pengarah India, Sameet Badkar.
Erra Fazira berlakon sebagai Dian, seorang ibu yang risau tentang anaknya, Adam yang bertukar senyap dan telah mula mempunyai tabiat untuk menyorok. Setelah seorang asing memberitahu beberapa tempat mengundang bahaya kepada anaknya, Dian melarang anaknya dari meninggalkan sisinya. Keadaan menjadi lebih buruk apabila anak Dian telah menyorok kembali secara tiba-tiba dan kematiannya juga tidak diketahui.
Ini pula treler penuh filem ini:
<object style="height: 390px; width: 640px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/EjKU48Rl4Ew?version=3&feature=player_embedded"><param name="allowFullScreen" value="true"><param name="allowScriptAccess" value="always"><embed src="http://www.youtube.com/v/EjKU48Rl4Ew?version=3&feature=player_embedded" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="360"></object>

Korang boleh semak jadual tayangan filem ini di laman web Golden Screen Cinema. Layankan lagi 23 keping gambar dari filem Hidden dengan membaca gosip ini sepenuhnya. Kredit foto
MSN Malaysia.


sumber:beautifulnara
______________________________________________________

Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments