Wanie Protege Ferhad Dikeluarkan Daripada Mentor Kerana Masalah Kesihatan

Kasihan pun ada dengan nasib yang menimpa Wanie, proteger Ferhad untuk Mentor 6 ini. Cita-citanya untuk meneruskan perjuangan di Mentor nampaknya sudah tamat. Oleh kerana masalah kesihatan, Wanie telah pun dikeluarkan daripada rancangan Mentor.

wanie protege ferhad

Menurut info yang dibaca, Wanie telah 2 kali pengsan semasa sesi latihan bersama Ferhad. Apabila dibawa berjumpa doktor, Wanie disahkan memiliki low blood pressure. Atas nasihat doktor, Wanie dibawa keluar kerana kejadian tersebut boleh berulang bila-bila masa sahaja terutama sekiranya Wanie tertekan.

wanie mentor

Namun Wanie 18 tahun tidak dapat menerima keputusan yang telah diambil oleh pihak produksi Mentor. Wanie memohon agar diberi peluang kedua namun telah ditolak. Pihak produksi tidak mahu mengambil risiko sekiranya terjadi apa-apa yang tidak elok kepada Wanie. Kesihatan harus diutamakan.

Hmmmmm. Kesian pun ada jugak Abang Nara dengan si Wanie ini. Tapi apa boleh buat, kesihatan harus diutamakan. Kang tak pasal-pasal tengah buat live show tiba-tiba pengsan. Tak ke huru hara jadinya nanti? Apa pun Abang Nara sedang cuba untuk mendapatkan reaksi daripada Wanie sendiri mengenai hal ini. Nantikan. Info daripada portal GUA.



sumber:beautifulnara
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments