Sari Yanti lagak tahap Diva?

Sebenarnya dah ramai sangat yang mengadu perihal artis cantik, Sari Yanti yang juga pernah berlakon dalam drama bersiri Kaisara dulu. Lakonannya bertambah baik berbanding pada awal kemunculannya dahulu. Tambah-tambah lagi bila dah bergelar isteri, dia semakin nampak matang. Tapi, ramai yang kata Sari dah tunjuk perangai diva bila di lokasi. Sebenarnya dah banyak kali, cuma ini yang terbaru. Itu pun sebab sumber rasmi, nama popularnya, Cik Kintan Kepochi yang cakap.

"korang nak tahu, aku rasa si Sari tu plastiklah. Bukan aku seorang yang perasan tapi ramai orang lain tahu perkara yang sama. Dahlah suka datang lambat ke set, itu normal, tapi yang tak syoknya bila dia datang awal pandai pula naik hantu. Bukan setakat buat muka masam tapi dah pandai herdik krew produksi, minta diberi kelonggaran datang lambat atau babaknya dirakam terlebih dahulu.
"Ishh, macam-macamlah si Sari tu, aku rasa sikap lemah-lembut dia didepan kamera plastik semata-mata," itu kata Cik Kintan macam melepaskan geram. Kosmo

Post a Comment

0 Comments