Saya tidak kisah tayang aset

Agaknya dah takda aset lain lagi ke Haliza Misbun ni nak tayang? Dah lah bulan puasa dengan selamber beliau membuat kenyataan yang beliau rela menayangkan lurah buah dadanya yang memang khas untuk dijadikan santapan buat penonton filem ‘Andartu Terlampau…21 Hari Mencari Cinta’.

Oh tuhan saya! Tentu ramai yang akan mengutuk kenyataan beliau. Tapi admin memang tahu Haliza Misbun ada sedikit berfikiran terbuka dan agak seksi.

Kata beliau, buat apa beli tiket mahal-mahal tapi tak dapat melihat benda yang menarik dalam sesuatu filem. Erk dan admin macam tak percaya dengan kenyataan beliau itu, apa kata anda rujuk cerita Upin Ipin dan cerita lain yang box office sehingga ke office google. Tak ada pun lurah-lurah yang ditayangkan di khalayak ramai. Mai admin nasihat sikit kat Haliza sikit….

If ada niat pun,tidak perlulah awak tuh memberi kenyataan seperti begini. Memang membuat ramai orang muntah darah serta membatalkan puasa kerana melihat aset yang agak outdated dan tidak mempunyai ISO 9000 dan SIRIM.

:- Kepada yang membaca, anda boleh menambah ayat sendiri jika mahu.Hantarkan di komen.

Slogan hanya boleh 15 patah perkataan. Sambung ayat seperti berikut : Saya suka aset Haliza Misbun kerana………………………………………………………..!

Ini adalah kata-kata beliau yang admin agak tak percaya! mai mai mai!

“Apa salahnya saya berikan sesuatu yang tidak biasa dilihat ketika saya berlakon drama. Kalau sama sahaja penampilan saya di dalam filem, macam tidak berbaloi pula harga tiket yang dibayar oleh penonton.” kata Haliza Misbun dengan aksi terlampau

Katanya lagi, dia ingin membuat sedikit perubahan dari segi watak kerana selama ini dia hanya memegang watak serius. Maka, filem terbaru ini dia cuba memberikan watak komedi, yang pertama kali baru di cuba semenjak menjadi pelakon.

“Filem terakhir saya, ‘Scoop’ tidak begitu berjaya dan ada pihak yang menyalahkan saya kerana berpendapat wajah saya tidak boleh dijual. Jadi, saya harap dengan filem terbaru ini, persepsi orang akan berubah.”

Haa ikut suka hang lah ok? Jangan saman saya! ha ha.Saya cakap perkara benar!

Post a Comment

0 Comments