Ajai Dan Liza Sudah Tidak Sabar Mahu Menimang Cahaya Mata

Tahniah diucapkan kepada Ajai dan Liza kerana tak lama lagi mereka bakal menimang cahaya mata, dan bukan cahaya lampu clubbing. Sudah 7 minggu Liza pregnant so Ajai memang tak sabar untuk melihat bayi mereka. Yerlah dah lama Ajai tak dapat bayi. Last pun time Ajai dan Nurul, anak mereka pun sudah mencecah umur 11tahun.

Ini statement dari wanita yang kali membuat bayi :-

“Ajai yang dapat rasa saya mengandung. Suatu malam tu, Ajai balik ke rumah dan beritahu saya yang dia pening semacam dan dia syak mungkin kerana saya telah mengandung. Tapi saya tidak percaya. Seminggu sebelum Hari Raya, saya buat ujian sendiri sebab badan kerap penat dan hasilnya memang positif. Bagaimanapun, kami tidak terus berjumpa doktor, selepas berhari raya di Johor dan Pulau Pinang, baru kami berjumpa dengan doktor,” -Liza

Post a Comment

0 Comments