Ayu Oiam 2 Kahwin Bulan Oktober Tahun Ini

Admin tak tahu jika ada orang kisah dia nak berkahwin atau tak.haha Tapi admin ucapkan tahniah kepada Ayu yang tidak berjaya menyorok perkara yang baik. Artis selalu macamni.nyampeh!

Dan seperti biasa wartawan TOP kita Zubir mensensasikan cerita ini.

Daripada maklumat tambahan yang Zubir peroleh, Ayu ditemui di rumah bakal mentuanya itu pada Hari Raya kedua, baru-baru ini. Khabarnya bakal suami Ayu yang juga anak bongsu turut berada di rumah keluarganya itu. Difahamkan, bakal suami Ayu berumur lingkungan awal 20-an dan bekerja di Bangi, Selangor di sebuah kedai perabot.

khabarnya bakal suami Ayu seorang duda dua anak! Khabarnya lagi, sebaik saja urusan surat menyurat perceraiannya dikeluarkan pejabat agama, Ayu dan bakal suaminya itu akan menetapkan tarikh pernikahan mereka sekitar Oktober ini, sekali gus bakal bergelar suami isteri sedikit masa lagi.

Alaaa, Ayu segan kot nak menghebahkan yang beliau sudah ingin berkahwin. Ayu memang low profile , kami admit it. Tapi untuk perkahwinan jangan risau lah. Semua orang di Malaysia sangat-sangat terima jika artis berkahwin dari dok sosial sana sini kan kan kan?

Post a Comment

0 Comments