Perkahwinan Sharifah Sofea dan Syed Ismail

Syed Ismail baru 31 tahun tapi kelihatan sangat matured ! cewah mana lah gadis seperti Sofea tidak terpikat. Dengar cerita juga yang Syed jatuh hati kepada Sharifah Sofea kerana perangainya yang gila-gila. By the way, gila sangat pun tak boleh sayang.


Kata-kata Sofea kepada Syed :- Jiwang beb!

Saya suka sebab ‘he’s him’. Dia suka membuat saya ketawa dan perasaan suka dan sayang itu datang begitu sahaja tanpa saya sedar..,

Syed Ismail membalas baik dengan ayat penuh stim:-

Dia melengkapi hidup saya kerana dia suka membuat saya gembira dan seorang yang kelakar

Tahniah daripada ala-mak.com kepada pasangan ini dan harap berkekalan ke anak cucu!

Lagi gambar mereka di dalam :)

sharifah sofea syed ismail

sharifah sofea syed ismail

sharifah sofea syed ismail

Post a Comment

0 Comments