Kekasih Shila, Hanafi atau Hafiz?

Anak dara kepada penyanyi, ND Lala, Shila yang berusia 19 tahun kini makin mula matang mecari teman hidup. Di antara yang dikatakan berminat, Hanafi, gitaris utama Estranged dan Hafiz, perantara riang 'School Attack'. Bila ditanya tentang kesahihan cerita yang diterima, Shila hanya tergelak besar.

"Ayat kelakar lah. Shila berkawan dengan ramai orang dan antaranya, Hanafi dan Hafiz. Mereka berdua kawan baik Shila. Hanafi selalu bagi Shila 'tips' bermain gitar. Kita berkongsi minat yang sama dalam muzik, contohnya, kami berdua peminat besar Paramore. Kita selalu bercakap pasal muzik, tak timbul langsung cerita 'I like you'. Kami pun tak pernah keluar sama. Sebenarnya, Shila rapat dengan semua ahli Estranged."
Dan Hafiz, yang dilihat GUA ada menghadiri pelancaran album sulung Shila beberapa bulan lepas?

"Hafiz seorang teman baik. Shila kenal dia bila adik Shila sertai 'Idola Kecil'. Tapi dia lebih rapat dengan adik Shila dari Shila. Bila dia dan adik keluar, Shila dan mama pun ikut sama. Mungkin sebab itu orang kaitkan dia dengan Shila. Takkan nak gosipkan dia dengan adik Shila. Pernah sebelum ini ada yang bertanya jika dia berminat pada Shila tapi dengan memek mukanya, dia kata tak berminat," ujar Shila tersenyum.

Post a Comment

0 Comments