Liyana Jasmay dilamar Syamsul !!!


Rupa-rupanya kredibiliti aktres yang bakal menginjak usia 22 tahun, tanggal 28 Mac depan ini terbukti apabila pengarah dan pelakon, Syamsul Yusof beriya-iya melamarnya sebagai pasangan dalam filem terbaru Syamsul, Khurafat.

Itulah kisah yang sebenarnya...Mari kita baca luahan anak muda yang tengah meletup ini mengenai kisah ini !!


"Sejak awal lagi, Syamsul bersungguh-sungguh melamar saya untuk berlakon dalam Khurafat. Dia begitu beriya-iya mempelawa saya untuk berlakon bersama.

"Sebagai pelakon muda segenerasi dengannya, saya menganggap lamaran itu sebagai satu penghormatan dan penghargaan buat saya.

"Malah, watak Aishah sebagai isteri kepada Johan (lakonan Syamsul) yang setia dan penyayang itu menarik hati saya untuk menerima tawaran itu.

"Watak sebagai isteri adalah watak yang matang, berbeza dan belum pernah saya lakonkan sebelum ini," kata Nana.

Walaupun, pada awalnya Nana mengakui, dia agak bimbang dan takut untuk berlakon di bawah arahan Syamsul.
Hanya setelah bertemu dan berbincang dengan produser yang juga bapa Syamsul, Datuk Yusof Haslam, barulah dia menerima tawaran itu.

Apa kata anda ?

Post a Comment

0 Comments