Inikah Wajah Bakal Tunang Ashraf Muslim?

ashraf muslim

Handsome gila kan si Ashraf Muslim ini? Pasti ramai wanita yang jatuh cinta dengannya. Dan pastinya ramai gila yang kecewa apabila mendapat tahu yang Ashraf Muslim bakal bertunang dan seterusnya bergelar suami orang dalam tahun ini. Tapi janganlah kecewa sangat, sekurang-kurangnya kita doakanlah kebahagiaan Ashraf Muslim.

Ada info yang menghantar gambar bakal wajah tunang Ashraf Muslim kepada Abang Nara baru-baru ini. Setelah diperiksa, info ini kemungkinan besar tepat 80%. Sebabnya si tunangan memang berasal dari Gombak dan merupakan seorang doktor seperti yang diwar-warkan. Inilah wajah wanita yang dikatakan bakal tunang Ashraf Muslim:-

gambar tunang ashraf muslim

Nama gadis di atas ialah Noor Dayana. Berusia 24 tahun dan kini sedang menuntut di final year Medic Student di Malacca/Mannipal University. Dan Noor Dayana merupakan anak kepada Haji Lokman, yang merupakan tuan punya pusat perubatan Syifa Al Hidayah.

Apa pun ini hanya tekaan semata-mata. Kalau benar, tahniah Abang Nara ucapkan kepada Ashraf Muslim kerana khabarnya Noor Dayana merupakan seorang wanita yang sangat bersopan-santun ketika melayan pesakit di pusat perubatan Syifa Al Hidayah. Kalau ini tidak benar, Abang Nara memohon sepuluh jari atas kesilapan ini kepada pihak yang terbabit.

sumber:beautifulnara


______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments