Sunday, May 29, 2011

Elly Mazlein Selamat Bertunang Dengan Azmi

Filled under:

gambar elly mazlein bertunang

Serius cantik gila baju Elly Mazlein yang dia pakai masa bertunang dengan Azmi. Untuk pengetahuan, Azmi ialah seorang duda anak 2 yang telah bercerai beberapa tahun lalu. So please jangan timbulkan isu rampas suami orang. Baik kita doakan kebahagiaan mereka berdua lagi bagus kan?

Tapi sebenarnya Abang Nara agak pelik dengan artis-artis kita ini. Masing-masing rasanya dah tahu kalau mereka bertunang akan mendapat liputan yang meluas. Tapi bila posing, mesti nak pegang tangan, nak peluk memeluk. Adakah mereka tak tahu bertunang bukan lesen untuk berpegang-pegangan? Masalahnya time nak posing gambar untuk media time tue la nak berpegangan. Masalah sungguh.

gambar elly mazlein bertunang

Kalau kat belakang diorang nak buat apa tue suka hatilah kan. Tapi kalau boleh time-time majlis bertunang dan time nak posing untuk gambar pertunangan, tolong la jaga sikit. Jangan sesuka hati mak ayah je nak pegang macam dah kahwin 15 tahun. Harap-harap artis yang lain yang nak bertunang sedar sikit bab-bab nie. Meluat la pulak mata ini menengok.

Apa pun tahniah kepada Elly Mazlein dan bakal suaminya. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.

sumber:beautifulnara

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

0 comments: