Hara & Junhyung sah bercinta

Pihak Cube Entertainment yang merupakan syarikat pengurusan kumpulan BEAST telah mengeluarkan kenyataan bahawa, Junhyung dari kumpulan BEAST dan Hara dari KARA memang tengah hangat bercinta.

"Mereka mula rapat ketika Hara,21, sedang mengalami masalah berkaitan kontrak kumpulan KARA bersama syarikat pengurusannya dan Junhyung, 23, banyak memberi nasihat dan memujuknya.


Jalinan cinta antara mereka telah masuk tempoh sebulan. Disebabkan jadual yang sibuk, setakat ini hanya tiga kali saja mereka dapat keluar bersama."


Menurut pihak pengurusan KARA, DSP Media, "Sememangnya mereka mempunyai perasaan antara satu sama lain, tetapi mereka masih mengenali antara satu sama lain."


Kedua-dua pihak pengurusan memberitahu bahawa, "Ahli-ahli kumpulan KARA dan BEAST, sememangnya rapat antara satu sama lain kerana jadual promosi mereka berlaku pada masa yang sama. Mereka sentiasa menyokong dan bergantung antara satu sama lain. Hubungan antara mereka bertambah kuat setelah mereka kembali dari Jepun."


Perhubungan mereka dapat dihidu oleh media korea apabila terlihat mereka
"dating" pada awal pagi 9 Jun dan pada hari sama kumpulan BEAST baru sahaja pulang dari mengadakan konsert mereka di Jepun.
Jom lihat aksi kemesraan mereka di bawah...


sumber:tupai.com.my

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments