Johan Asari Tiada Disiplin Diri & Rakan Sendiri Sebar Khabar Angin


Mungkin ini lumrah kepada pelakon baru, mula naik & ada khabar angin yang tidak sedap di’dengar.

Di kalangan penggiat industri hiburan & media sudah beberapa terdengar khabar angin yang melibat Johan Asari ini — cuma belum sampai ke telinga peminat.

Kami ada dengar yang Johan Asari ini merupakan seorang pelakon yang bermasalah di’lokasi & ketika kerja penggambaran di’lakukan.

Johan Asari yang kini sedang panas dengan drama TV Cinta Elysa lakonan bersama Fasha Sandha di’katakan sering lewat datang ke lokasi penggambaran dan menyebabkan kerja krew lain terganggu. Tidak ketinggalan juga khabar angin mengatakan pelakon ini mua besar kepala.

Bercakap kepada Rotikaya.com semalam, Johan Asari sendiri tidak tahu menahu dari mana datang’nya kisah negatif tentang cara beliau melakukan kerja selama ini.

Menurut rakan yang rapat dengan pelakon muda ini pula, kisah negatif ini mungkin di’sebarkan oleh mereka yang dengki dengan perkembangan kerjaya Johan Asari yang semakin positif & di’kenali.

Beliau juga tidak menolak kemungkinan kisah negatif yang masih berlegar di’dalam lingkungan penggiat industri ini di’sebarkan oleh mereka yang rapat dengan Johan Asari.

Johan Asari berharap jika kisah ini sampai ke pengetahuan peminat, beliau mahu semua peminat tahu yang kisah ini bohong belaka dan dia tidak sedikit pun seperti yang khabar angin khabarkan.


sumber:rotikaya

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments