Shahz Jaszle Tinggalkan Miera Liyana, Masih Ada Orang Ketiga?


Al-kisahnya sebuah portal hiburan Malaysia menulis tentang hubungan dua orang pelakon yang hangat masa kini yang sudah terputus.

Hint dalam artikel tersebut yang anda boleh rujuk di Murai di’katakan menjurus kepada pasangan Miera Liyana & Shahz Jaszle.

Shahz Jaszle di’katakan kini telah meninggalkan Miera Liyana kerana aktress muda ini masih bercinta dengan Lash Mokhtar, juga pelakon muda yang pernah di’kaitkan dengan aktress ini.

Agak mengarut & kami terus menghubungi Miera Liyana yang kini berada di’lokasi penggambaran untuk bertanyakan kebenaran gossip segera ini.

Menurut Miera Liyana, beliau masih bersama dengan Shahz Jaszle sehingga ke hari ini dan tidak tahu menahu akan gossip yang mula tersebar ini.

“Shahz (Jaszle) seorang yang memahami sebenarnya, dia tahu saya berkawan rapat dengan Lash Mokhtar dan kami tiada masalah. Sampai hari ini pun saya masih berkawan dengan Lash”

Kami sempat bertanya tentang khabar angin yang mengatakan Lash Mokhtar kini sedang kecewa kerana di’tinggalkan Miera Liyana dan jawab aktress ini dalam nada ceria;

“Mengarut’lah bang. Saya dengan Lash kawan rapat, Lash yang saya kenal bukan jenis emotional tidak bertempat.”

Miera Liyana yang agak sarat dengan kontroversi sejak kebelakangan ini juga ada janjikan kami gambar terbaru beliau bersama Shahz Jaszle bukti mereka masih bersama, Tunggu!


sumber:rotikaya

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments