Zarina Anjoulie Kini Solo, Umum Putus Tunang Melalui Twitter. Hmm.


Untuk anda yang masih peduli, Zarina Anjoulie kini telah kembali menjadi gadis solo mulai hari ini.

Kami yang memang pengintai tegar timeline Twitter Zarina Anjoulie pagi ini terbaca kenyataan aktress penuh kontroversi ini.

Zarina Anjoulie menulis yang beliau kini sudah single & tidak lagi bersama jejaka yang bergelar tunang beliau sejak Julai 2011 yang lalu.

Menariknya, media & umum mengetahui tentang status pertunangan Zarina Anjoulie juga melalui Twitter & kali ini selepas habis semua manis bercinta, melalui Twitter juga ianya di’umumkan berakhir.

Menurut pemahaman kami, punca perpisahan Zarina Anjoulie dan jejaka tidak bernama sehingga ke hari ini adalah kerana si lelaki di’khabarkan tidak menghormati keluarga selebriti tersebut.

Melalui Twitter juga, Zarina Anjoulie memberi nasihat kepada para wanita di’luar sana untuk meninggalkan mana mana lelaki yang tidak menghormati keluarga mereka. Baca petikan tulisan Zarina Anjoulie selepas ini.

I am now single.. all I can say is don’t let ur bf fiance or husband diss or talk shit bout ur family regardless!! Respect is earn

U wanna talk bout my family then ur out of my life.. guys like u come n go but my family stays.. so its my pleasure not having u in my life :)

A piece of advice to all my girls don’t ever let guys diss ur fam.. If he does than his not d one

Family is more important.. I’m sorry I chose them over u..


sumber:rotikaya
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments