Melia Aimelia Dakwa Putus Cinta Dengan Zuan Melodi, Sejak Bila Bercinta?


Jangan garu kepala anda kerana kami sendiri sedang dalam keadaan keliru sekarang ini dengan dakwaan Melia Aimelia. Anda pasti ingat siapa Melia Aimelia. Pasti, lebih lebih lagi jika anda berjantina lelaki. #LOL

Melalui Mangga Online hari ini, pelakon filem Melia Aimelia mendakwa yang hubungan cinta beliau bersama salah seorang wartawan Melodi telah berakhir & kini hanya berkawan.

Wartawan yang di’maksudkan adalah Zuan Melodi yang saban minggu anda tonton di kaca televisyen & khabarnya hubungan cinta mereka hanya bertahan selama dua bulan.

“Sepanjang mengenali Zuan, dia seorang lelaki yang sangat baik, menghormati orang, pandai buat lawak & comel orangnya. Namun faktor kesibukan menjadikan kami tak boleh teruskan cinta ini,” ujar pelakon itu baru baru ini.

Melia Aimelia turut mendakwa sepanjang hubungan cinta mereka berlangsung, ada sahaja pihak menghubungi beliau mempersoalkan hubungan mereka berdua sedangkan menurut pelakon ini kedua dua mereka single & bebas untuk bercinta.

“Sejujurnya, saya masih menyayangi Zuan. Dalam masa yang sama saya berserah kepada takdir. Sama ada kami kembali bercinta atau tidak, biarlah ianya berlaku secara semulajadi. Buat masa ni lebih baik berkawan saja,” tambah Melia Aimelia dalam temubual yang sama.



sumber:beautifulnara
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments