Saya Takkan Minta Maaf – Anzalna

Makin lama makin menyampah pun ada dengan kontroversi yang melanda Neelofa dan Anzalna ini. Tak habis-habis. Lepas seorang demi seorang bagi kenyataan. Yang terbaru, Anzalna muncul di dalam BiPop semalam menyatakan dia tidak akan meminta maaf kerana kalau dia berbuat demikian, itu tandanya dia bersalah.

anzalna

Anzalna yang hampir terfikir untuk bersara kerana malu berdepan dengan kontroversi yang ditimbulkannya sendiri berkata sokongan padu daripada pelbagai pihak memberikannya kekuatan untuk tidak rebah. Kata Anzalna:-

Jika boleh saya mahu perkara ini diselesaikan segera. Saya sedia bersemuka, malah jika ada sebarang ketidakpuasan hati lebih baik diselesaikan secara berdepan. Dalam keadaan sekarang, saya perlu mengikut saluran yang betul dengan mendapatkan bukti seperti yang dituntut Neelofa melalui peguamnya. Saya tidak akan minta maaf kerana itu menunjukkan saya salah. Tidak mengapa, sekurang-kurangnya saya belajar sesuatu. Saya akan lebih berhati-hati biarpun saya yakin di pihak benar. Mungkin sekarang isu ini hangat tetapi lambat laun akan dilupakan juga.

Hmmmmmmmm. Susah jugak kalau begini. Bagi Abang Nara memang isu ini akan dilupakan juga suatu hari nanti, tetapi impak yang diberikan pasti sangat besar kepada Anzalna dan Neelofa. Marilah sama-sama kita berharap agar impak tersebut ialah impak positif dan bukannya negatif. Kepada Anzalna dan Neelofa, silalah selesaikan perkara ini secepat mungkin sebelum peminat anda sendiri bosan.



sumber:beautifulnara

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments