Erra Fazirah sukar dapat pembantu kerana garang !!!!?

Betul ke Erra Fazirah ini garang !!!! Sebenarnya pernah satu ketika Erra dan mungkin pembantu ada datang ke pejabat Zoom.Tak ada lah garang sangat Erra ini tapi muka serius je masa tengah berurusan dengan bebudak dekat kaunter.

Dan nak dijadikan cerita Erra pun pernah berlakon didepan pejabat zoom, ramai juga peminat dia ambil gambar bersama, nak dijadikan cerita Erra tidak la segarang yang mereka hebohkan.Tetapi Suami beliau Engku Imran Zoom nampak sombong sikit, nak senyum pun susah kat orang.Budak dekat kaunter McD tu siap kena soal kenapa tak bagi tisu....Iskkk Iskk...terkejut juga masa tu Zoom tengok perangai suami Erra nii.Entah la mungkin masa tu Engku letih kot...Apa-apa je la...!!

Baca je la komen Erra mengenai gossip terbaru ni:-


"Saya bukannya garang seperti yang disangkakan. Memang akui saya tegas pada masa bekerja, malah sesiapa yang pernah bekerja dengan saya pun tahu. Tetapi apabila mereka fokus dan berdisiplin, ia tidak menjadi masalah.


"Ada juga yang datang, bukan tiada langsung. Cuma sekarang ini saya sedang meneliti beberapa calon yang sesuai. Maklumlah bukannya senang untuk mengambil tanggungjawab sebagai pembantu peribadi. Mereka perlu mempunyai komitmen yang tinggi.


"Jadual kerja saya memang semakin sibuk dan padat, alhamdullilah saya masih lagi boleh mengurusnya sendiri dengan baik. Sekarang memanglah saya mampu buat sorang-sorang, tak tahu lah lepas ini macam mana," katanya.

Post a Comment

0 Comments