Norman Hakim dan Memey Suhaiza sudah bernikah

Berikut adalah komen tersebut:

Gambar pernikahan Norman Hakim dan Memey Suhaiza

*Boleh rujuk DI SINI

Actually, kami tak tahu fidot ni sape dan kami juga tak pasti sama ada apa yang dia sampaikan ni betul atau hanya rekaan semata-mata. Yer la, benda takde bukti mana boleh percaya 100% kan. Tapi bila dia cakap yang dia dapat tahu dari saudara mara Memey, besar kemungkinan ada betulnya.

Whatever it is, jika betul sekalipun yang Norman dan Memey sudah bernikah, ianya bukanlah satu berita yang mengejutkan malah langsung tidak membawa sebarang efek sebab kami berani cakap yang kisah sensasi mereka sebenarnya sudah basi. Lainlah kalau Norman tetiba kahwin dengan adik-beradik Memey. Itu baru satu kejutan yang besar, malah sangat-sangat besar buat kami. Hee..

Cumanya, andai kata apa yang fidot sampaikan tu benar belaka, kami tetap mendoakan agar Norman dan Memey terus bahagia meniti hari-hari sebagai suami isteri. Tapi bukankah lebih elok jika pernikahan itu diwar-warkan kepada umum? Jika itu berlaku, kami berani jamin yang gosip dan segala benda yang ntah apa-apa ntah mereka tu akan senyap begitu sahaja. Believe it!

Post a Comment

0 Comments