Friday, April 9, 2010

Komen pembaca mengenai Noorkhiriah di forum

Filled under: , ,



















Aku minat noorkhiriah. bagi aku dialah actress paling berbakat dalam industri masa sekarang!
tapi aku makin risau pulak tengok penampilan dia baru baru ni. Dalam hip TV award, dia pakai seksi, gedik keterlaluan dan over sangat. Malah masa dapat award kat ABP, dia terlalu excited sampai terover gedik semasa bagi ucapan. aku harap teguran aku ni boleh ubaH dan sesiapa kengkawan noorkhiriah boleh tolong tegur dia sikit agar tak over sangat...aku lebih suka cara noor masa dia mula2 jadi artis dulu. menten ajer...selamba natural dan sweet.....
tak perlu lah noor nak tiru stail artis2 gedik yang lain...noor dah berbakat,,,disegani, dan dikagumi...jadilah diri noor yang sebenar,......
ni teguran ikhlas tau! TAK ADA UNSUR2 NAK MENJATUHKAN ATAU APA APA.....

0 comments: