Saturday, May 15, 2010

Facebook Mia Sara Nasuha @ Amani Dah Cecah 100 Ribu Fans

Filled under: , ,

mia sara nasuha amani adamaya

Hebat sungguh penangan drama Adamaya. Sampai tertubuhnya Facebook Kami Peminat Mia Sara Nasuha @ Amani. Dan jumlah fans dia pun bukan calang-calang. Dah cecah 100 ribu lebih. Memang hebat tahap gaban. Facebook BeautifulNara tak cecah pun 10 ribu lagi.

Kami suka gile tengok budak sorang nie. Comel gila-gila. Memang muka fotogenik. Kalau duduk sebelah memang rasa nak peluk dan cubit jer. Geram tengok pipi dia tue. Harap-harap dah kahwin nanti boleh dapat anak comel macam nie. Hehehe.

Oh kepada peminat drama Adamaya, jangan sedih-sedih yek cerita tue dah habis. Happy ending kan? Mungkin pasnie ada lagi drama yang sebest Adamaya. Setakat ini untuk adik Mia Sara nie tak ada projek baru lagi.

Pesanan kami, dah besar nanti jangan lupa mak ayah. Jangan lupa diri. Dan jangan jadi popular kerana kontroversi. Jadi popular kerana prestasi tak apa. Tirulah akak Lisa Surihani. Moga-moga besar nanti akan jadi pelakon wanita yang paling hebat.

P.S: Jangan lupa doakan skuad Piala Thomas 2010 kita yang akan menentang China di perlawanan separuh akhir jam 7 nie. Abang Nara akan ke stadium untuk bagi sokongan padu kat diorang. Malaysia Boleh!!!

0 comments: