Polis Sahkan Pelakon Video Seks..Ariel Peterpen


Apakah gelaran yang paling sesuai untuk Ariel Peterpan? Ariel Peterporn? Ariel Pria Terhebat? Ariel Jantan Tertangguh? Semuanya layak belaka sebab pihak polis Indonesia dah pun sahkan Ariel Peterpan selaku pelakon dalam video seks bersama Luna Maya dan Cut Tari.

Tapi, Luna Maya dan Cut Tari hanya akan dipanggil sebagai saksi sahaja untuk kes ni. Ariel dah masuk dalam lokap. Sebab apa Luna Maya dan Cut Tari jadi saksi je.?! Padahal orang cakap muka Ariel tak ada la nampak sangat dalam video-video tu. Paling jelas muka Luna Maya dan Cut Tari. Konspirasi jatuhkan Ariel ke?!...ermmmm...

Cut Tari dan Luna Maya sampai sekarang tak muncul-muncul lagi untuk pemeriksaan lebih lanjut. Ariel dah start sakit-sakit sebab tak biasa masuk lokap. Nampak gayanya memang akan hancur terus karier Ariel kalau disahkan bersalah.

Dan kalau betullah ada 32 lagi klip video seks Ariel bersama artis-artis lain, memang pria terhebatlah, mengalahkan Edison Chen dan Tiger Woods. Diorang patut pergi belajar ngan Ariel.

Post a Comment

0 Comments