Mesej Rindu Cecilia Cheung


Selepas menggemparkan industri hiburan Hong Kong dengan drama penceraian mereka, pelakon Cecilia Cheung mengakui bahawa dia sangat merindui suaminya iaitu pelakon terkenal Nicholas Tse, seperti yang dilaporkan oleh laman web Daily Chilli.

Pada satu sidang media di Beijing, Tse menyatakan Cecilia ada menelefon dan menghantar khidmat pesanan ringkas(SMS) kepadanya yang menyatakan dia amat mencintai dan merindui saya. Katanya lagi, "Saya percaya tidak kira apa yang berlaku kepada hubungan kami di masa depan, kami akan pastikan anak - anak kami membesar dengan persekitaran yang stabil".

Pemenang pelakon lelaki terbaik di 30th Hong Kong Film Award ini, turut mengakui bahawa dirinya juga merindui isterinya. Tse yang bertutur sambil menitiskan air mata memberitahu, "Jika anda bertanya kepada saya jika saya cinta dan merinduinya, Saya akan berkata saya cinta dan saya merinduinya. Tetapi saya tidak tahu apa langkah seterusnya", ujarnya ketika di temui semasa mempromosikan filem 'Tresure Inn'.

Tse memilih untuk tidak mengutuk isterinya secara terbuka, kerana dia merupakan ibu kepada anaknya. Merayu kepada pihak media, Tse meminta supaya pihak media memberi ruang dan masa kepada mereka untuk bersendirian.
"Kami berdua sudah dewasa. Sama ada cinta, benci atau bergaduh pada masa akan datang, kami akan mengendalikannya dengan baik".

Nicholas Tse dan Cecilia Cheung telah mendirikan rumah tangga selama lima tahun dan dikurniakan dua cahya mata iaitu Lucas, 4, dan Quintus, 1.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments