Nora Danish Dikatakan Bercinta Dengan Usahawan Muda

Nora Danish kini tiba-tiba dilanda gosip hangat apabila dikatakan mempunyai hubungan rapat dengan seorang jejaka. Malah, ada khabar angin yang mengatakan bahawa jejaka yang dimaksudkan merupakan seorang kerabat diraja dan berasal dari Terengganu. Tapi Nora menyangkal dia hanyalah seorang businessman yang betul-betul gentleman sebab dapat memikat hati Nora Danish lah. Tapi Nora masih anggap jejaka itu sebagai kawan jerk. Hehe. Ada chan la korang diluar tue kalau bajet keta mercedes sebijik, kalau takat hensem, lu fikir la sendiri. Hehe.

"Memang tidak dinafikan kini saya menjalin hubungan yang agak rapat dengan seseorang, tetapi adalah terlalu awal untuk saya katakan hubungan kami sebagai pasangan kekasih. Apa yang boleh saya katakan, dia merupakan lelaki yang paling rapat dengan saya ketika ini, namun dia bukanlah seorang kerabat dan tidak berasal dari Terengganu.

"Boleh dikatakan hubungan kami agak rapat kerana masing-masing mempunyai keserasian. Walaupun dia lebih muda daripada saya, tetapi saya rasa senang berkawan dengannya sejak setahun lalu. -Kosmo
sumber:joyyah
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments