Tiara & Imaan Kebahagiaan Sazzy & Nazril


Tidak cukup tidur kerana menjaga anak kembarnya iaitu Tiara Rose Nazril dan Imaan Lily Nazril bukan alasan bagi pelakon dan pengacara sensasi, Sazzy Falak untuk tidak terus bergiat aktif dalam industri hiburan tanah air.

Bercerita tentang cabaran yang dihadapi oleh Sazzy dan Suami, Nazril Idrus, menurut Sazzy tidak banyak cabaran kerana mereka masih kecil lagi.

"Tidak banyak cabarannya kerana mereka masih kecil lagi. Cuma kadang-kadang itu, tidak cukup tidur. Tapi bagi saya tidak cukup tidur itu sudah biasa kerana sebagai seorang artis memang tidak akan cukup tidur.


Ramai kawan saya cakap bila jaga anak tidak cukup tidur. Memang tidak cukup tidur, tapi saya bersyukur sangat kerana ini rezeki ALLAH dan bila lihat muka mereka saya fikir tidak apalah saya bangun walaupun pukul tiga pagi ini kerana mereka sangan comel," ujar sazzy ketika ditemui di Movie Carnival 2011 sempena promosi filem Tolong Awek Aku Pontianak.


Sazzy mengakui banyak perubahan yang berlaku dalam hidupnya bersama suami semenjak kehadiran Tiara Rose dan Imaan Lily. Perubahan cara pengurusan masa dan kerja yang berlaku dalam dirinya serta suami,

Nazril Idrus membuatkan mereka seronok menjalani fasa baru kehidupan sebagai seorang ibu dan ayah.

"Biasalah, perubahan ketara dalam hidup saya dan suami ialah menjadi ibu dan bapa. Kami perlu komited terhadap kedua-dua anak kembar kesayangan kami selain sibuk menguruskan kerjaya".


Pada tanggal 26 Jun 2011 yang lalu, sebuah majlis cukur jambul untuk Tiara Rose Nazril dan Imaan Lily Nazril telah diadakan di kediaman Sazzy Falak dan Suami. Tiara dan Imaan yang baru berusia dua bulan merupakan sepasang kembar tidak seiras. Dilahirkan pada 24 April 2011 di Hospital Prince Court, Kuala Lumpur. Istimewanya tarikh lahir mereka sama dengan tarikh lahir bapanya, Nazril Idrus.

Saksikan gambar sekitar majlis tersebut..

Comel sungguh muka Tiara Rose & Imaan Lily
Ketika majlis cukur jambul sedang berlangsung
Terpancar kegembiraan di muka Sazzy & Nazril ketika mendukung anak kesayangan mereka


sumber:tupai.com.my
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments