Wednesday, July 6, 2011

Hattan Ingin Berkahwin,Sedia Rujuk Isteri Semula..??

Filled under:

Penyanyi Hattan yang terkenal kerana menjadi juri dalam setiap pentas program realiti ni mengakui tidak kisah seandainya ditakdirkan bertaut kembali dengan bekas isterinya Arianie Mohd Abidin selepas 6 tahun bercerai yakni mereka kahwin pada 1996 dan ada seorang anak lelaki yang berusia 13 tahun. Dek disebabkan menduda selama 6 tahun, kini Hattan bersedia sepenuhnya nak kahwin lagi paling cepat tahun ni. Namun katanya belum jumpa lagi yang sesuai dan sepadan dengannya. Kalau korang nak jadi isteri Hattan, offer kan la diri, fomous nanti korang. hehe. masuk izyan.com lagi tu.

"Kesibukan saya dengan perniagaan dan cabang seni menjadi penghalang untuk mencari pasangan. Namun, saya akui sejak kebelakangan ini hubungan dengan bekas isteri menjadi bertambah rapat.

"Kami seperti malu-malu apabila berjumpa macam pasangan baru bercinta pula. Namun, tiada apa yang serius kerana kami tidak pernah berbincang apa-apa,""Ketika menunaikan umrah baru-baru ini, saya berdoa agar ditemukan seorang isteri yang baik dan solehah. Kalau diizinkan saya mahu berkahwin pada tahun ini."Terus-terang saya tidak kisah pun siapa calonnya tetapi masalahnya memang tiada. Seandainya ada jodoh, saya sudah bersedia tetapi seandainya tiada saya reda," katanya kepada mStar
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

0 comments: