IL Volo Serang Malaysia


Kumpulan IL VOLO yang berasal dari Italy akan datang ke Malaysia. IL VOLO dianggotai oleh oleh tiga orang anak muda yang berbakat iaitu Piero Barone (17), Ignazio Boschetto(16) dan Gianluca Ginoble(16) hadir ke Malaysia bersempena dengan "Showcase Tour Of Asia". IL VOLO yang popular dengan single pertama mereka iaitu lagu “O Sole Mio” yang bermaksud matahari terkenal dengan vokal yang mantap dan mempersonakan.

Bersempena dengan "Showcase Tour Of Asia", Universal Music Malaysia selaku syarikat pengedar album IL VOLO telah mengadakan satu showcase yang akan berlangsung di Bentley Music Auditorium, Wisma Bentley, Mutiara Damansara pada 30 Julai 2011 (Sabtu), jam 5 petang.


Ingin menyaksikan persembahan yang pastinya menakjubkan dari IL VOLO senang sahaja. Anda hanya perlu membeli album IL VOLO di kedai -kedai CD-RAMA sahaja dan dapatkan pas percuma untuk menonton persembahan IL VOLO. Selain menonton persembahan mereka, peminat juga berpeluang untuk menyertai sesi autograf yang akan berlangsung selama 2 jam sebelum persembahan. Sesi autograf akan di adakah jam 3 petang di Concourse Level Ikano Power Centre, Mutiara Damansara. Untuk menyertai sesi autograf, anda hanya perlu membawa album IL VOLO sahaja.


Sebelum itu, jom saksikan video muzik IL VOLO.



































sumber;tupai.com.my
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments