Berseri-Seri Wajah Marion Caunter Yang Mengandung

Ok serius comel sangat gambar Marion Caunter mengandung. Perut dia dah membulat sikit. Berseri-seri di situ.

marion caunter mengandung

Dan cerita Marion apabila dia cuba mengesahkan kehamilannya tersangatlah cute:-

Saya berada di Singapura ketika itu bagi menjalani rakaman program E! News. Saya rasa aneh sebab lewat datang bulan lalu ke farmasi membeli alat ujian kehamilan. Ujian pertama positif mengandung bagaimanapun saya sengaja membuat ujian itu sebanyak empat kali untuk memastikan keputusan itu benar-benar tepat. Keempat-empatnya menunjukkan tanda positif. Saya kemudian menghubungi Nasa dan dia menyambut perkhabaran itu dengan rasa cukup gembira. Sebelah malam dia menghubungi saya semula dan meluahkan lagi rasa gembira yang tidak terkata.

Abang Nara doakan kesihatan Marion dan bayi agar sempurna sehingga hari kelahiran nanti. Tak sabar nak tengok kecomelan anak mereka. Mesti cute macam mak dan ayahnya. Kredit berita Harian Metro.


sumber:beautifulnara

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments