Danny X-Factor nikah 16 September 2011 ini. Tahniah!


Seperti banyak artikel yang kami keluarkan sebelum ini, ramai artis yang telah memilih bulan September sebagai tarikh menamatkan zaman bujang mereka begitu juga dengan artis kegilaan ramai peminat wanita di Malaysia satu ketika dulu iaitu Danny X-factor (kini agak suam-suam kuku).

Mungkin dengan keberkatan bulan syawal mereka mengambil kesempatan untuk mengakhiri zaman bujang mereka, maka bulan september ini penuhlah dengan berita perkahwinan artis-artis di Malaysia.

Kembali dengan cerita Danny yang akan melangsungkan perkahwinan pada 16 september ini bersempena dengan cuti sambutan Hari Malaysia dan sambutan Kemerdekaan tahun 2011 pada hari tersebut. Beliau akan berkahwin dengan seorang pramugari, Fazlin Zakaria yang menjadi tunang beliau sejak 30 Mac lalu.

Perkahwinan mereka akan dilangsungkan di Kampar, Perak dan ianya akan dilangsungkan dengan penuh kesederhanaan. Majlis menyambut menantu di kampung halaman Danny di Pasir Mas dilakukan dua minggu selepas itu, Majlis persandingan pula akan dilakukan pada awal bulan Oktober ini.



sumber:oh!artis

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments