Teater Muzikal ‘The Secret Life Of Nora’

Teater muzikal “The Secret Life of Nora” sedang dipentaskan di Panggung Sari, Istana Budaya mulai 29 September lepas sehingga 16 Oktober ini. Ini ialah gambar-gambar dari pementasan teater tersebut yang menampilkan Tiara Jacquelina, Ryan Silverman, Adibah Noor, Aznil Hj. Nawawi, Tony Eussof, Stephanie Van Driesen dan Aaron Khaled.

Tiket teater ini boleh dibeli di sini. Teater ini mendapat rebiu dan sambutan yang baik dari peminat teater tempatan. The Secret Life of Nora (NORA) berkisar di zaman kegemilangan kelab panggung hiburan di Pulau Pinang pada era 60an yang menceritakan kisah Nora, seorang wanita yang merupakan seorang pemilik sebuah panggung tetapi bekerjasama dengan pihak Interpol untuk menjadi seorang pengintip dalam usaha mereka menjejak aktiviti kumpulan sindiket pemerdagangan manusia yang mempunyai jaringan di seluruh dunia. Lagi 19 gambar pementasan ini boleh anda layankan dengan membaca gosip ini sepenuhnya. Kredit gambar pada Fanpage The Secret life of Nora.

***
height="600"

Di samping itu jangan lupa menyaksikan pementasan Teater Bangsawan Puteri Selindungan Bulan dari 14 hingga 16 Oktober ini pukul 8.30 malam di Panggung Bandaraya, Kuala Lumpur. Harga tiket hanyalah RM 5. Untuk tempahan, hubungi 03-20523600. Hanya yang terbaik untuk anda!





sumber:beautifulnara

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments