Ryan Ambil Keputusan Keluar Dari VIP Untuk Menyertai Program Realiti Kerajaan?

Kalau anda semua perasan, trend artis berkumpulan di’Malaysia sudah tidak menjadi sejak lebih 10 tahun dahulu — namun masih ada mereka yang berani mencuba untuk tampil dengan pelbagai konsep berkumpulan.

Kumpulan VIP (Versatile In Performance) misal’nya lahir kerana KRU Studios masih percaya yang mereka boleh kembali’kan zaman kegemilangan artis berkumpulan yang gah suatu ketika dahulu.

Namun berita panas yang kami terima ini seakan bakal menafikan cita cita mereka itu selepas salah seorang ahli kumpulan VIP, Ryan (tengah) di’katakan mengambil tindakan keluar dari kumpulan kerana sudah tidak percaya dengan hala tuju kumpulan yang di’terajui Adam AF2 ini.

Percaya dengan kebolehan diri sendiri, Ryan di’katakan telah menubuhkan sebuah kumpulan duo terbaru bersama seorang rakan untuk meneruskan perjuangan dalam dunia muzik.

Dan, langkah pertama mereka adalah menyertai sebuah program realiti anjuran Pemuda Barisan Nasional, BN Youth Music. Mungkin mereka nampak masa hadapan mereka dengan program realiti kerajaan ini. Good luck!



sumber:rotikaya
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments