Zarina Anjoulie Dakwa Memiliki Video Aliff Aziz Ketika Mabuk, Bergaduh Kerana Anne Ngasri?


Pasti’nya semua tidak sabar sabar untuk mengetahui perkembangan kontroversi Zarina Anjoulie dan Aliff Aziz hari ini.

Ini ada sesuatu yang baru untuk anda yang kami terlepas pandang dan juga gossip terbaru berkaitan Aliff Aziz dan Anne Ngasri.

Beberapa jam sebelum kenyataan Zarina Anjoulie yang menjadi satu perhatian ramai di’tulis, kami dan ramai orang terlepas pandang akan sesuatu yang penting.

Menurut tulisan Zarina Anjoulie di Twitter, beliau memulakan ayat dengan berkata bahawa yang telefon bimbit beliau sudah hilang semua nombor telefon.

Dan, kemudian seakan menyindir Aliff Aziz dengan bertanya secara sinis sama ada jejaka itu bersama Anne Ngasri atau tidak — seterunya menyambung dengan berkata beliau ada menyimpan video Aliff Aziz ketika mabuk. Haa.



Menurut sumber kami yang boleh di’percayai, Aliff Aziz kini sudah sah bercinta dengan Anne Ngasri tetapi masih tidak lekang sikap mahu mencuba teman wanita baru dan sikap beliau itu nampaknya memakan diri.

BONUS: Ada sumber lain memberitahu yang mereka terserempak dengan Aliff Aziz & Anne Ngasri berpimpinan tangan di Genting Highland, Pahang pada Isnin yang lalu. Tetapi, mereka tidak berduaan. Hmm.



sumber:rotikaya


______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments