Ziana Zain Akui Cucuk Wajah Untuk Kekal Cantik

Penyanyi pujaan ramai, Ziana Zain membuat pengakuan yang dia mencucuk wajahnya untuk kekal cantik. Namun anda tak perlu risau kerana suntikan tersebut bukanlah suntikan botox, sebaliknya hanyalah kolagen. Patutlah kak Ziana Zain sentiasa nampak marvelous gitu.

ziana zain

Ziana Zain yang sudah berusia 45 tahun mengambil kolagen untuk mengekalkan kecantikannya. Kata Ziana:-

Memang saya mendapatkan suntikan wajah. Tapi bukan botox sebaliknya kolagen. Mungkin sudah tiba masanya saya mendapatkan rawatan wajah seperti ini memandangkan usia saya yang semakin meningkat. Tambahan pula, dengan kerjaya saya di dalam bidang hiburan, memang memerlukan saya kelihatan cantik serta segar sentiasa dan rasanya dalam usia saya yang mencecah 45 tahun, inilah masa yang paling sesuai.

Kira oklah kak Ziana Zain mengaku ambil kolagen daripada sesetengah artis yang memang nampak sangat ambil botox tapi cakap guna air sembahyang je untuk kekalkan kecantikan. Tak gitu? Info kredit portal Murai.



sumber:beautifulnara
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments