Penyanyi Popular Kini Kehilangan Pengurus, Bakal Juga Hilang Suami?


Kejam bukan kami asyik bergossip tentang kisah rumahtangga selebriti yang di’landa masalah. Seperti kami ini tidak punya rumahtangga sendiri untuk di’jaga. Hmm.

Lewat petang tadi, sebuah gossip yang agak liar & tidak tahu mana punca timbul di’ruangan gossip forum hiburan popular, Cari tentang seorang penyanyi wanita yang popular ini.

Aktivis gossip (dan, sejak bila wujud terma aktivis gossip?) ini menulis yang penyanyi popular ini sedang di’landa masalah dalam rumahtangga beliau dek sikap diri sendiri yang semakin menjadi jadi kebelakangan ini.

Suami si penyanyi popular ini ramai yang sedia maklum baru sahaja berhenti daripada menjadi pengurus aktiviti seni beliau dan kini ada khabar angin liar mengatakan sang suami sudah bosan dengan si isteri.

Penyanyi popular ini di’khabarkan kembali kepada perangai lama beliau yang gemar bersosial dan pulang lewat malam ke rumah dan si suami sudah pun berfikir banyak kali untuk meneruskan usaha perjuangan seni beliau.

Apabila di’fikirkan balik, pasangan ini baru sahaja muncul di media mengatakan yang mereka sedang bahagia dengan perkahwinan mereka selain sedang merancang untuk menimang cahayamata. Gossip liar adalah gossip liar, bukan?



sumber:rotikaya
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments