Atilia Minta Maaf


Semalam di ruangan Normah Becok (Hip, Berita Harian), telah disiarkan aduan seorang pembaca yang bertanyakan mengapa Atilia sejak akhir-akhir ini muncul dengan “pakaian yang mencolok mata”.

Kebetulan GUA ada berjumpa Atilia di Istana Budaya petang semalam untuk menemuramahnya tentang persembahannya bersama Noryn Aziz di Malam Nada Biru yang akan berlangsung selama dua malam bermula esok.

Jelas Atilia, tidak timbul langsung niatnya untuk kelihatan seksi.

“It’s how I dress dan keluarga saya pun open-minded. Tapi saya faham jika ada yang terasa, lebih-lebih lagi dengan pose sebegitu dan bajunya yang pendek. I overlooked how it would turn out.

“Jika ia telah menyinggung perasaan mana-mana pihak, saya ingin meminta maaf. Saya akan cuba untuk tidak melakukannya lagi. Apa yang berlaku ini merupakan satu pengajaran buat diri saya.”

-Petikan GUA.COM.MY-

Post a Comment

0 Comments