Ratu, Baby Girl Que Haidar & Linda Jasmine

Kehadiran cahayamata dan isteri, Linda Jamine yang dinamakan Ratu ini amat ditunggu-tunggu oleh peminat. Tidak dinafikan, ramai yang tertanya-tanya mungkinkah baby girl ini akan mengikut iras-iras Linda ataupun mungkin juga Que? Persoalan tersebut terjawab akhirnya semalam sewaktu majlis meperkenalkan Ratu di kalangan media di , Ampang.

Comel betul anak perempuan mereka ni, rasa nak cubit-cubit je pipi tu :D Walaupun sewaktu majlis bermula, Ratu khabarnya sedang tidur di dalam stroller namun apabila tersedar, dia nampaknya tidak banyak kerenah ketika gambar-gambarnya dirakamkan media. Macam dah biasa bergambar je. Hehe…

Majlis yang diadakan adalah tajaan daripada dan yang bertemakan warna putih, emas dan krim. Setiap tetamu yang hadir dihadiahkan dengan sebekas biskut berbentuk mahkota yang disediakan oleh . Turut disediakan adalah sebiji kek cawan yang diletakkan mahkota kecil di atasnya.

Antara tetamu yang hadir adalah kaum keluarga, rakan-rakan terdekat, wakil media dan rakan artis seperti Sofia Jane, Riz, Dafi, Lufya, Mawi, Ekin, Aein, Jeslina Hashim dan Eizlan Yusuf.

Ratu dilahirkan pada 26 Oktober 2009. Linda dan Que berkahwin pada 14 Februari lalu di tempat yang sama memperkenalkan Ratu semalam.

Berikut adalah beberapa keping , baby girl dan untuk tatapan anda:










Post a Comment

0 Comments