Fauzi Nawawi Hantar SMS Ajak Zarina Ann Julie Berasmara?

Disclaimer: Sebahagian informasi dalam artikel ini datang dari forum hiburan terunggul, terhebat & terkemuka Malaysia, Cari.com.my.

Zarina Ann Julie datang lagi dengan kisah seks beliau yang tidak sudah-sudah. Entah bila pelakon suam suam kuku ini mahu berkembang karier seni’nya.

Terbaru, Zarina Ann Julie ada mendedahkan kepada seorang wartawan media yang mana ada pelakon lelaki bergelar suami orang menghantar SMS mengajak untuk berasmara.

Menurut wartawan tersebut, Zarina Ann Julie tidak bercakap kosong apabila ada menunjukkan isi kandungan SMS tersebut. Yang menjadi persoalan, siapa pelakon lelaki tersebut?

Tanpa bukti kukuh & bersandarkan clue rapuh dari wartawan tersebut, ramai beranggapan pelakon lelaki tersebut adalah Fauzi Nawawi.

Ini bukan kali pertama Fauzi Nawawi di’gossipkan dengan wanita lain berkaitan seks nakal. Ingat lagi video lucah palsu antara Fauzi Nawawi & Ida Nerina satu ketika dulu?

Hakikatnya, hanya Zarina Ann Julie & wartawan tersebut tahu siapa sebenarnya gerangan pelakon lelaki gersang tersebut. Ada isteri tapi masih tidak puas.

Yang Zarina Ann Julie ini pun satu, kalau di’rahsiakan semua bukan’kah bagus. Mencari publisiti murahan namanya kalau begini.

Post a Comment

0 Comments