Ady Putra Dan Isteri Hiasi Muka Depan Mingguan Wanita

Kalau Abang Nara tanya anda, di antara Ady Putra ataupun Aaron Aziz yang mana satu menjadi pilihan hati, sudah tentu ramai yang berfikir panjang untuk memberikan jawapan. Kedua-duanya memang kacak dan macho, namun bagi Abang Nara, Ady Putra nampak lebih jantan sedikit berbanding Aaron. Mungkin kerana warna kulitnya yang agak gelap.

ady putra

Namun kalau anda ada bercita-cita untuk melakukan hubungan skandal dengan Ady Putra, lupakanlah sahaja hasrat murni anda itu. Seperti Aaron, Ady Putra juga sedang bahagia di samping keluarga tercinta. Jangan cuba bermimpi untuk mengorat Ady Putra. Eh, baru Abang Nara perasan yang kedua-dua pelakon pujaan ramai ini berasal dari Singapura. Mungkinkah orang Singapura memang lebih berbakat berlakon berbanding orang Malaysia?

ady putra

Dan sebelum ini Mingguan Wanita turut menampilkan Ally Iskandar dan Farah Lee sebagai penghias muka depannya. So tunggu apa lagi, dapatkan majalah ini sekarang juga di pasaran untuk mengupdate diri anda tentang kisah Ady Putra, Ally Iskandar dan Farah Lee.



sumber:beautifulnara

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments