Wan Shades Suspek Utama Penyanyi Kumpulan R&B Rogol Anak Tiri Selama 7 Tahun?


UPDATE-1: Beberapa sumber baru mengesahkan yang penyanyi R&B di’maksudkan dalam laporan akhbar hari ini bukan Wan Shades seperti yang di’spekulasi.

Sejak malam tadi, peminat dunia hiburan Malaysia berteka teki siapakah gerangan penyanyi R&B berkumpulan yang menjadi tajuk berita utama hari ini.

Antara clue yang di’terima adalah suspek berusia 37 tahun & pernah membintangi sebuah filem yang memenangi anugerah di festival filem antarabangsa.

Terima kasih kepada agen gossip di forum hiburan terkemuka, Cari identiti lelaki yang kini dalam tahanan polis sedikit sebanyak dapat di’senarai pendekkan untuk rujukan kami yang pemalas lagi tiada masa ini. Heh.

Mohammad Faizal Mohd Ali atau lebih di’kenali sebagai Wan Shades menjadi topik perbualan pagi ini selepas clue yang ada menjurus kepada sejarah beliau dalam industri hiburan Malaysia.

Wan Shades pernah membintangi sebuah filem berjudul Embun bersama Umie Aida pada tahun 2002 yang lalu. Dan, filem ini di’khabarkan menerima sebuah anugerah di Festival Filem Asia 2002 dengan Best Supporting Actress (tidak dapat di’sahkan sehingga artikel ini di’tulis).

Jangan ambil artikel kami sebagai rujukan yang sah untuk mengesahkan siapa gerangan penyanyi yang di’maksudkan akhbar harian hari ini. Ini cuma satu spekulasi dan fakta sebenar masih kabur. Hmm.




sumber:rotikaya
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments