Ady Putra Nafi Nora Danish Punca Penceraian

Terlalu banyak spekulasi yang timbul apabila Ady Putra memfailkan penceraian terhadap isterinya, Aida Yusof. Ada suara-suara yang menyatakan hubungan Nora Danish dan Ady Putra sebagai punca penceraian. Namun spekulasi tersebut dinafikan sepenuhnya oleh Ady Putra.

ady putra

Ady Putra berkata yang tidak wujud langsung unsur orang ketiga di dalam rumah tangganya:-

Saya tahu macam-macam orang buat spekulasi tetapi ingin saja jelaskan, bukan pihak ketiga yang menjadi masalah perkahwinan saya ini.

Dan pada hari Isnin depan, Ady dan isteri akan ke Mahkamah Syariah Kuala Lumpur sebagai percubaan terakhir menyelematkan rumah tangga mereka:-

Pada hari itu nanti Hakim Syariah akan membuat keputusan sama ada kami akan bercerai ataupun perlu mendapatkan khidmat kaunseling rumah tangga. Apa saja keputusannya, kami akan ikut. Kami amat menghargai segala doa dan usaha untuk menyelamatkan rumah tangga ini.

Untuk makluman, Ady Putra telah pun berkahwin sejak April 2006 dan masih belum dikurniakan cahaya mata akibat isterinya sering mengalami keguguran. Abang Nara doakan agar keputusan yang dibuat pada hari Isnin depan akan dapat menghalang penceraian daripada berlaku. Kredit info Mstar.



sumber:beautifulnara

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments