Wednesday, May 23, 2012

Saya Masih Ada Kudrat Untuk Tidak Meminta Sedekah – To’ki

Filled under:

Kalau Abang Nara jadi To’ki memang confirm Abang Nara sedih tahap 7 petala langit. Mana taknya, kena chop jadi peminta sedekah. Bagi seseorang yang masih mempunyai kudrat untuk mencari rezeki, itu merupakan satu penghinaan yang amat tinggi. Tuduhan tersebut wujud hanya kerana To’ki sering kelihatan berada di Pasar Borong Selayang. Sedih tak?

toki peminta sedekah

To’ki yang dihubungi oleh wartawan Mstar Online melahirkan rasa kekesalannya dan kecewa apabila difitnah sebegitu rupa. Kata To’ki:-

Saya masih ada kudrat yang diberikan oleh Allah untuk bekerja dan mencari sesuap nasi tanpa perlu meminta sedekah daripada orang ramai. Pihak yang menabur fitnah sedemikian sangat kejam tanpa membuat sebarang usul periksa terlebih dahulu.

Tapi Abang Nara paling suka ayat ini daripada To’ki. Memang sempoi.

Salah ke saya nak ke pasar borong hanya kerana saya ni artis? Tetapi apabila orang dah mengata saya ni peminta sedekah, apa yang boleh saya buat?.Biarlah orang nak kata apa pun kerana masa saya susah tiada siapa pun yang datang memberikan bantuan. Saya tak kisah semua tu.

Yang bertambah rasa respek Abang Nara kepada To’ki ialah dia telah memaafkan mereka yang mereka cerita karut ini. Kalau dah legend tue memang legend jugak. Semoga selepas ini To’ki akan terus mencari rezeki dengan kudrat yang ada pada dirinya. Harap-harap adalah stesyen TV atau radio yang akan menjemput To’ki untuk membuat persembahan. Rindu pulak nak dengar suara mantap To’ki.



sumber:beautifulnara
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

0 comments: