Ziana Zain singkirkan Thalia Mentor musim ke-4

Pada malam Ahad semalam ketika Siaran langsung konsert bagi kumpulan B berlangsung, Kak Ziana Zain kita telah membuat satu kejutan dengan mengumumkan penyingkiran atau mengugurkan Thalia sebagai protegenya.. Thalia atau nama sebenarnya Ketty Natalia kini bukan lagi peserta Mentor untuk musim yang ke-4.. Tempat Thalia telah digantikan dengan Izwan Mohd Nor atau Mohd… Kesian pula kami dengan Thalia ni.. dah terpilih tiba-tiba disingkirkan pula.. mungkin ada sebab kan..

Menurut kak Ziana Zain, Thalia digugurkan kerana Thalia belum lagi bersedia untuk menjadi protege dan penyanyi yang serius.. urmm.. Mentor 4 ni baru jer nak bermula.. kakak kita ni dah tahu yang Thalia ni tak serius.. Sekurang-kurangnya bagi la peluang untuk Thalia ni beraksi dulu.. Dan sebagai Mentor, beri la tunjuk ajar supaya Thalia ni lebih serius.. sama seperti lagu tema mentor “tunjuk ajar ku sifu”..

Kini kak Ziana Zain sudahpun mempunyai protege yang baru, Mohd.. Adakah Mohd ni sehebat Thalia?? sama-sama la kita tengok dan lihat nanti…

thalia digugurkan oleh ziana zain

Gambar telah di edit.. ianya hanyalah sekadar hiasan semata-mata

Post a Comment

0 Comments