Julie Woon Meledak Di Dalam Majalah Men’s Health

Jikalau anda masuk ke pejabat dalam keadaan lalok, kemungkinan besar mata anda akan segar bugar seperti ikan yang baru sampai ke pasar apabila melihat posing maut Julie Woon di dalam majalah Men’s Health. Satu ketika dahulu Julie Woon pernah menjadi kekasih kepada Qi. Beruntung Qi pernah dapat awek seledak begini.

julie woon men's health

Muka hadapannya tidak begitu menyegarkan mata, namun beberapa keping gambar Julie Woon yang berada di dalam edisi Men’s Health kali ini memang boleh menjadi sumber inspirasi kepada wanita yang mahukan body hot. Kalau Julie Woon dibandingkan dengan Neelofa atau Rozita Che Wan ketika ini, kemungkinan besar Julie Woon mampu menewaskan mereka. Mana taknya, Julie Woon sekadar beraksi dengan bra dan panty sahaja. Fuh ~~

Mana gambarnya? Korang cariklah sendiri ye. Abang Nara rasa ianya tak berapa sesuai untuk dipertontonkan di sini. Kepada kaum lelaki, kalau wife/gf anda bertanya kenapa tiba-tiba beli majalah Men’s Health, katakan kepada mereka yang anda kini sedar tentang kepentingan menjaga kesihatan. Hahaha.



sumber:beautifulnara
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments