Izara Aishah Tidak Sebelahi Mana-Mana Pihak Dalam Isu Anzalna Dan Neelofa

Izara Aishah pastinya sangat sedih melihat rakan-rakannya iaitu Anzalna dan Neelofa bergaduh sesama sendiri semenjak dua menjak ini. Kalau Abang Nara jadi Izara pun, pasti Abang Nara turut bersedih. Sebagai rakan sejak di pertandingan Dewi Remaja lagi, pastinya Izara mahukan semua kawan-kawanya mesra selalu. Yang pastinya, Izara menyatakan yang dia tidak menyebelahi mana-mana pihak di dalam isu ini.

izara

Kata Izara kepada wartawan Mstar Online.

Sejujurnya saya tidak faham apa yang menggangu mereka sehingga berlaku perbalahan ini. Kedua-duanya sudah mengecap populariti dan berada dalam kedudukan tersendiri. Sebagai kawan saya berharap mereka berfikir panjang sebelum mengatakan sesuatu dan fikir tentang masa depan. Mereka adalah kawan saya dan tidak pernah menyebelahi mana-mana pihak dan saya lebih senang buat hal sendiri. Namun saya berharap mereka dapat berbaik-baik kerana masing-masing sudah besar dan mempunyai nama dalam industri.

Ada betulnya juga kata-kata Izara ini. Neelofa dan Anzalna dua-dua pun dah popular dan dah ada nama dalam industri hiburan. Tak guna gaduh-gaduh kerana hanya menjatuhkan reputasi diri masing-masing. Semoga Neelofa dan Anzalna dapat menyelesaikan perkara ini dengan baik dan tidak perlu membawanya ke muka pengadilan.




sumber:beautifulnara
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

0 Comments